Tuesday, March 13, 2012

Cerita Best Astro Bella

Hero dan heroin..;p
Nak tau cerita apa yang best kat Astro Bella yang aku tengah layan sekarang nih? Hah ni la antara citer dier..POBRE DIABLE DANIELA tajuk citer nih.

Kepada peminat telenovella cerita serba sedikit pasal sorang perempuan yang miskin hidup dekat kawasan setinggan kat area Amerika Latin. Satu hari ada la satu mamat ni bawak keta sport lalu tepi perempuan ni, nak di jadikan cerita ada la lopak air kat situ, lalu bila keta ni lalu air kat lopak tu pn terpercik la kat daniella ni.Daniella ni ngan kawan dier..apa lagi marah la Daniella. Mamat yang bawak keta sport dua pintu warna merah ni pn berhenti la mintak maaf. Then bermula la cerita pasal diorg punya kisah. Cerita ada la halangan percintaan diorg..Last aku tgk cerita ni, ada satu awek cun ni memang nak la kat Santiago, camner bleh kantoi? sebab Daniella sudah pecah masuk itu Santiago punya rumah la..Nak tau cerita lebih lanjut, sila ke Butang merah atau pergi ke channel 133..;p huhu..;p
     
Best gak citer nih



  
 Ni lagi satu cerita dalam Astro Bella saluran 133. Cerita ni aku tak tau sangat tapi yang aku ingat ada satu budak perempuan ni berangan nak duduk dekat rumah besar seberang sungai atas bukit. tapi kena gelak ngan kawan dier. Apa misteri budak perempuan ni, aku rasa malam kang aku kena tgk balik...;p



cerita pasal lelai hutan dan permpuan bandar..;p

 Haha..ni cerita favourite aku, sapa suka sila angkat tangan..;p ok cerita ni pasal dier punya heroin dia ni tak silap aku pereka fesyen. Satu hari tgh2 buat fesyen show tu boyfriend dia melamar la heroin dalam citer ni ajak kawen la. Tup-tup heroin ni datang la rumah boyfriend dier nak buat surprise la konon..surpriseee!!! 
Hehe rupa2nya boyfriend dier ni tgh berasmara-dana ngan pempuan lain.

Heroin pn apa lagi kecewa, pergi la bercuti ngan kawan die dekat satu tempat yang jauh, aku tengok tempat yang diorang ni pegi best gak beb..;) Di takdirkan jumpa la ngan lelaki hutan yang di maksudkan. Badan ketak2 beb..;p Aku tengok cam WONG pn ada.;p huhu..Then heroin ni jatuh cinta sebab lelaki hutan ni selamatkan dia dari di serang seekor JAGUAR. Bukan Jaguar kereta tu, itu aku pn tak takut..;p

Ni Hero die. VICTOR GONZALEZ
                                          
Ha cuba teka berapa umur victor ni, 39 tahun beb...;p


Ni Heroin, Nama die Paola Nunez
                                             
Heroin telenovella memang cantik2 tak dapat di nafikan..;p

Ada Lagi cerita2 best dalam Astro Bella ni, klu nak tau sila lah tukar ke Channel Astro Bella...Layan!!!










                                                  

2 comments:

  1. aku taw kau usha awek telenovela tu je kan..?? sbb tetek diorg besar..btol x?? tipu dosa..

    hahaha...senyum nampak?!

    ReplyDelete