Wednesday, March 21, 2012

Maut dirempuh ketika cat Jalan

Al-Fatihah..
           Kejadian yang aku tulis ini telah berlaku semalam. Semasa kejadian aku berada di Ipoh sedang melakukan kerja-kerja rutin menghantar barang pada customer. Ketika tengah aku turun barang dengan pekerja Bangladesh di site, diorang dengan tiba-tiba bagi tahu yang kawan diorng eksiden (terbang melayang) dan seorang driver lori syarikat maut.

          Setelah aku call wife aku, baru aku tahu memang sah salah seorang pekerja di syarikat aku bekerja telah dilanggar lori sehingga menyebabkan kematian beliau. Keadaan arwah sebenarnya amatlah tragis dan minta maaf aku tak dapat nak cerita kat sini. Semasa aku tengah tulis ni arwah sedang dalam perjalanan ke rumahnya di Air Hitam Johor untuk disemadikan diiringi oleh rakan-rakan yang bekerja sekali dengan aku.

    Untuk pengetahuan aku pernah kerja dengan arwah dan arwah sangat baik orang nya selain kuat bekerja dan sentiasa ceria.

     Apa pun marilah sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah semoga rohnya dicucuri rahmat. AMIN...:'(


No comments:

Post a Comment